منبع : روابط عمومی دفتر نماینده حسین حسین‌زاده

توضیحات روابط عمومی دفتر نماینده درباره گفتگوی بنزینی مهندس حسین‌زاده

قیمت بنزین هیچ تغییری نخواهد کرد

روز گذشته (یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱) مهندس حسین‌زاده گفتگویی با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) انجام داد و در پاسخ به سوال خبرنگار آن رسانه درخصوص قیمت و سهمیه بنزین توضیحاتی ارائه داد.

 

او در آن گفتگو اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی برای تغییر سهمیه و یا افزایش قیمت گرفته نشده است.

 

حسین‌زاده همچنین با اشاره به میزان تولید و مصرف بنزین در کشور بر لزوم بهینه‌سازی مصرف سوخت تاکید کرد و گفت که اگر قرار باشد بنزین گران شود، باید اقدامات متعدد و گسترده تحولی در حوزه خودرو انجام شود.

 

رئیس کمیته نفت با اشاره به اینکه زیرساخت‌های تحولی آماده نیست و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم نیز مطلوب نیست، تاکید کرد هیچ افزایش قیمتی صورت نخواهد گرفت.

 

بنابراین آنچه در برخی رسانه‌ها و توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی با این تیتر که «اگر جامعه گنجایش داشت بنزین را به ۳۷ هزار تومان می‌رساندیم!» منتشر شد و بازنشر یافت، ناشی از برداشت اشتباه و ناقص از صحبت‌های نماینده و البته اقدام غرض‌ورزانه برخی رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه بوده است. امید است آن رسانه‌ها و افراد اشتباه خود را اصلاح کنند.

 

گفتنی است؛ نماینده در سال‌های گذشته بارها بر مخالفت با افزایش قیمت بنزین و حامل‌‌های انرژی تاکید کرده و این موضع را در گفتگوها و سخنانش بیان داشته است.

 

متن کامل گفتگوی مهندس حسین‌زاده با خبرگزاری ایلنا را هم می‌توانید از اینجا بخوانید:

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1307550

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات